Why meal planning is good for ya

Hello freshhhh Almonds!

Omg. Po mujsha me i ndërru ngjyrat e shkronjave.

Kom mendu që nuk mundem sepse e kam limited account.

OMG

Brbt’iprovojgjitha.

Soooooo..

Nëse veç e keni bo AlmondDetox apo ndonjë tjetër lloj detoxi këtë javë, congrats – you made it! Nëse edhe kjo javë ka pasë me qenë javë festive për ju dhe QashtuJuKaLidhëPunadon’t feel bad. Përderisa keni arsye me festu – it’s good. Përndryshe, unë po e bëj një lloj assessment/vlerësimi  të kësaj jave – se çka shkoi mirë, çka keq, ku ja kom huqë, dhe a ja ka vlejtë. Poashtu, idea e këtij blogposti është me tregu se pse planifikimi i vakteve të ushqimit është i mirë dhe se si të ndihmon me i qenë besnik dietës – çfarëdo që jeni duke e mbajtur. Në fund e keni edhe recetën e Oatmeal-Banana-Pancakes, me të cilën edhe do e markojmë fundin simpatik të shëndetshëm të kësaj jave.

1.PNG

Almond-DetoxWeek-Delights

Ooookay. Numër një i krejt kësaj jave “detoksi” ka qenë që nuk ka qenë detoks tipik. Pra, mundemi fare lehtë me thonë që as nuk ka qenë një detoks. Detoksat tipikë zakonisht janë ato në të cilat në njëfar mënyre dëshirojmë me i largu të gjitha toksinat nga trupi aka mos me hongër gati asgjë. Ckado që hamë, amo bash çkado, në ndonjë mënyrë apo tjetrën ka me pasë ndonjë përbërës në të që njihet si pakashumë toksinë për trupin tonë. Ndërsa në AlmondDetox, idea ka qenë që për me mujtë me hekë dorë nga ëmbëlsirat e të mirat e lezetshme full kalori, yndyrë e sheqer, na duhet të ndërmarrim hapa të ngadalshëm, përndryshe dështojmë. Andaj çka kemi bo? E kemi mbushë ditën me gjëra kryesisht të shëndetshme, dhe e kemi e bërë orarin e ngrënies çdo tri orë, që në asnjë moment të ditës mos me pasë shancë me deviju.

63985477

Mirë e ka Ryan.

Numër dy se pse kjo javë për mu ka funksionu dhe më ka bo me u ndi ekstra mirë është që ka pasë orar. Për mua, në jetë gjithçka funksionin me orar dhe planifikim, andaj edhe te ushqimi ky sistem është tregu super efiçient. Shumicën e kohës pse hamë palidhje dhe pa kontroll është se nuk kemi rend të ushqimit. Nuk dijmë a jemi të uritur, të ngopur; nuk dijmë se çka do të duhej të ishim duke ngrënë në këtë momente, dhe çka bëjmë është që ecim deri tek frigoriferi dhe marrim çka na kapë dora.

Ndërsa kur e kemi një plan, ne e dijmë që nëse është ora 9:50 e në plan e kemi që kemi me ngrënë në orën 10 (dhe e kemi tashmë shumë të qartë se çka do të hamë), mundemi me u bo paaaak karakter dhe nuk ja prishim rendit e presim edhe 10 minuta për të ngrënë. Poashtu, duke e ditë se CKA kemi me hongër çdo ditë ma ka lehtësu punën për me i përgaditë ushqimet për punë, për mamin *yes my mum cooks for me and she da beeesttt*, për me e përshtat të ushqyerit me obligimet e tjera të ditës, dhe në përgjithësi mos me u tund nga provokime të jashtme. 😀

youre-going-to-ta35ok

Arsyeja numër tre pse AlmondDetox ka qenë delightful është që jom ndi suuuuuuuuuuupër lehtë dhe ngopur gjithmonë. Nëse ke me ngrënë çdo tri orë, ke me qenë ngopur gjatë gjithë ditës (se s’bën). Nëse kam ngrënë diçka në orën një, vetëm e kom kthy kokën dhe është bërë ora tre, pastaj në tre kur më ka kapë pak stresi apo uria, e kam ditë që pas një orë do të ha dicka. Ckado. Dhe edhe pse kam qenë e ngopur gjatë gjithë ditës, jom ndi superlight, superfresh. Të gjitha përbërësit në ushqimet e AlmondDetox janë super të lehta.

how-to-meal-plan.jpg

AlmondDetox poashtu ka qenë si një tranzicion në mes të ushqimitkatastrofaltëdhjetorit e deri tek ushqimi që unë zakonisht mundohem me ngrënë. Nëse deri dje kam ngrënë ëmbëlsirë çdo krugë deri tek figoriferi, atëherë natyrisht që me fillu mos me ngrënë asgjë të paktën të lezetshme, më kish hy dhimta e kokës. Ndërsa në AlDetox ka pasur ushqime të tilla që më japing të paktën 1/5 të kënqësisë së ëmbëlsirave: Fruitshakes, ricecakes, oatmealbowls, GreekYog/Banana/WalnutBowls e të tjera. Pra, s’muj me u anku.

Delight tjetër ka qenë që brenda dy ditëve më është shfry barku, ndërsa në fund të javës vetç se i kam humbë 2 kg. 2 kg nuk është ndonjë humbje e madhe e peshës, por për një javë me plot ushqim me i humbë 2 kg do të thotë shumë. Pra, vetëm pse i kam hequr disa ushqime të panevojshme nga rutina ushqimore, kam hequr 2 kilogramë super të panevojshëm të mbushur me asgjë të vlefshme (yndyrë, sheqer, ujëra).

Ka pasur edhe shuuumë gjëra të tjera të mira në këtë javë detoksi, andaj ju që e keni provu ndoshta ndjeheni si unë, ndërsa të tjerëve – ju sugjeroj me provu. Core problem tek dietat dhe pse nuk mund t’ju qëndrojmë atyre besnikë është që e lëjmë vetën të jemi të uritur, mbajmë dieta të cilat i urrejmë, shkojmë shumë radikal nga një e ushqyer super kalorik e i shijshëm tek VDEKJA, dhe pse nuk e kemi një plan të mirëfilltë për dietë.

Almond-DetoxWeek-cons

Ooohkay. Në këtë javë AlDetox ishin edhe disa pjesë që ndoshta pak kanë qenë të papërshtatshëm. Së pari, ka qenë paaaak i disbalancuar, pra ka pasur karbohidrate më shumë se që zakonisht përmbajnë dietat. Orizi ka qenë shumë i pranishëm në këtë dietë – që përmban karbohidrate të mira por që duhet të hahet me sasi të kontrolluar.

Poashtu, të përgaditurit e ushqimit në këtë mënyrë të merr paaak më shumë kohë se zakonisht. Nëse do t’i përmbahesh kësaj diete, duhet t’i përgaditësh ushqimet në çfarëdo gjendje që je, dhe nëse të ndodhë që zgjohesh pak me vonesë (për punë apo shkollë është fjala), atëherë të nxjerr pak punë (not me ofc :D).

images

Me qenë në një dietë ku drekën e cakton ti, për drekëbërësin është both a blessing and a curse. Mami im e bën zakonisht drekën në shtëpinë tonë, jo pse është GRUA apo MAM, por sepse çkado që ajo gatuan, është perfeksion (mfal bab). Andaj, për mamin ka qenë shumë lehtësim me e pasë të ditur se çka ka me gatu në një ditë të caktuar, por nëse ajo ka bërë ndonjë plan ose babi ka vënë ndonjë kërkesë për ndonjë drekë, uhmummm janë duftë me e anulu sepse vajza e tyre e llastuar 24 vjeçare ka qenë në dietë. *dietë=plan i caktuar ushqimor, jo medoemos për të rënë në peshë

Dietat e ndryshme apo planet ushqimore me ushqim të shëndetshëm dijnë edhe të jenë më të shtrenjta, sepse tashmë e kemi kuptu se “çka është e mirë është më eshtrenjtë dhe “çka është e mirë dhe e shëndetshme është EDHE MË e shtrenjtë”. Por prapë unë nuk është se kam blerë kushedi sa gjëra apo me ndonjë çmim të lartë. Ende në Kosovë/Europë e kemi fatin që shumë gjëra janë organike apo gjysëm organike.

Një gjë e fundit që paaaaak e komplikon gjithë planifikimin dhe parapërgitjen e ushqimit është se nuk është gjithmonë vendi apo koha e përshtatshme.

mealprep

Ikzeklli.

Rezultatet

Përpos ndjenjave super të freskëta mendore dhe trupore, siç e ceka, kam rënë edhe në peshë për një javë. Unë i kam 2 kilogramë të famshme që i fitoj apo i humb shumë shpejt, dhe edhe këtë herë gjatë Dhjetorit i fitova ndërsa i humba me këtë dietë. Poashtu, i kam bërë analizat e gjakut të Shtunën (heheheh kam pasë me i bo e jo që i kam bërë për shkak të detoxit or sumthing), dhe rezultatet ishin suuuuuper. #healthyaf. Sheqeri, yndyra e të gjitha ishin në prag të minimumit (natyrisht që jam ende e re dhe nuk besoj që do kishin dalur aq të larta), por fakti që ishin kreeeejt në minimum më bëri me u ndi mirë. Po e paramendoj po të kisha shku me i bo analizat menjëherë pas vitit të ri hehëhehë.

Poashtu, kam vendosë që me vazhdu me këtë lloj të ushqyerit. Njëherë për njëherë, bye dem sweet and fat things.

Oops, mos të harroj – kam ushtruar 5 herë gjatë kësaj jave, ku 4 herë kam bërë cardio. Nuk ja vlenë të ceket sa më mirë ndjehem kur ushtroj DHE ha ushqim të shëndetshëm. Duh. Mos të flasim për rezultatet.

2b767cd8fde8fff936909aec1392e4de--drinking-tea-sipping-tea

What’s next?

Siç e ceka, dua të vazhdoj me plane të tilla të ushqimit për sa ma gjatë që mundem. Natyrisht që edhe gjatë javës së kaluar kam improvizuar apo kam ndryshuar orare, meqë pa çare ka me dalë diçka që nuk të lejon me ju stick 100% planit. Por, me rëndësi është me i pasë kornizat në të cilat bazohesh.

PrepMeme.jpg

Prej javës tjetër kom me fillu me qenë pak (shumë) më e zënë – ndoshta për një muaj e ndoshta për më gjatë, andaj pos planit të ushqimit, më duhet me e përpilu edhe planin e fitnessit sepse për një muaj do të filloj të bëj shumicën e ushtrimeve në shtëpi ndërsa vetëm 2 herë të shkoj në fitness. Për këtë plan do e bëj një blogpost tjetër.

Krejt përfundimi për mu në të gjitha gjërat e në të gjitha blogjet që i kam shkru është B A L A N C A. Asgjë e tepruar nuk është e shëndetshme; shëndeti mendor vjen gjithmonë para atij fizik, PORshëndeti mendor varet shumë nga ai fizik.

2df35207087c5b34a8a6c2d0f37e605b

*e madhja Gigi Hadid ka thënë…*

Dheeeee falemnderit të gjithë almondlexuesve që më kanë shkru apo më kanë dërgu foto të Almond-Detox. You gals are the bestttttt aand we gon’ rock the freshness. < 3

 

Dheee vijmë tek AlmondDelight:

Receta e Banana-Oatmeal-Pancakes: **updated**


  • Vëni 1 gotë oatmeal/tërshërë dhe bluani në ndonjë blurës (NutriBullet), deri sa të duket si miell, 30 sek.- 1 min.
  • Shtojani 2 vezë
  • 2 lugë gjelle sos mollash (ose 1 lugë marmelladë me paaaaak ujë)
  • 1 lugë gjelle sheqer vanille (nëse nuk dëshironi sheqer, zëv. me ekstrakt vanille)
  • Gjysmë luge gjelle pluhur për pjekurina
  • Gjysmë luge gjelle cimet/kanellë
  • 1 banane të copëtuar
  • Përzini prapë në blender

Vëni 2 lugë gjelle vaj (ulliri, kokosi, çfaredo) në tigan

Merreni masën me lugë dhe filloni me i skuq në tigan.

Voila! Mundeni me i shtu mjaltë, almondz :)), çokollatë të zezë apo PB.

Ju bëftë mirë!!

 

 

2 mendim te “Why meal planning is good for ya”

  1. you should do mealprep and share it with us becaus I don’t know where to start it💁🏼btw ket jav jom ni persteeeepermi mire, fale teje💗 Jam zgju gjdo dit 4:30/5:00, kam fjet heret pra jam zgju pa alarm pershkak qe kam fjet mjaftushem. Dieten e kam mbajt poashtu perveq fundjav 😅😭 ka bujt nje shoqe te un e osht dasht mi honger do qipsa e qokollata😟 Po mendoj edhe ket jav me vazhdu po realisht du me u ushqy shendetshem gjithmon po nese kom nevoj nime per qokollat 1 her ne javr pershembull, sprish pun kur vaktet tjera i ha shendetshem pa sheqern e bruma te panevojshem🤗 Mealprep mduhet patjeter se kur kthehem prej shkolle ne pauz skam koh me pregadit kshtu qe ma mire te jet gtshem ushqimi. Se e teprova ma gjay se vete blogu😂💗💗❤️❤️

    Pëlqejeni

    1. Hihi I should in the future, vec qe nganjehere po me sosen ideat dhe po i kthehem te njejtave. Po me vjen mire qe po ndihesh mire dhe qe te kane hy ne pune keshillat/planet qe i kam shkru. Rilli rilli heppi me i degju/lexu keto fjale. ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

      Pëlqejeni

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Google

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni /  Ndryshoje )

Po lidhet me %s